24 sep. 2012

En dag i positiv anda

Idag var det redovisningsdag på utbildningen och jag har stressat upp mig inför denna dagen enda sedan jag började där. Jag tycker verkligen det är skitjobbigt att prata inför folk jag inte känner. Dessutom trodde jag att det var nästa vecka men oj så fel jag hade! Jag drog ihop en powerpoint presentation samt lite stödpunkter igår kväll. Jag kände att jag inte orkade stressa upp mig mer utan det fick gå som det gick och det gick faktiskt förvånansvärt bra! Jag fick ett -MVG (B i nya betygssystemet) på min redovisning och min lärare tyckte att jag kunde börja jobba som säljare åt företaget haha. Dessutom blev han förvånad över att jag lyckades göra en sådan bra presentation med bara en dags förberedelse. Det var bättre feedback än vad jag hade räknat med och kritiken jag fick gjorde mig otroligt glad! Det ger motivation till att kämpa och utvecklas!

För övrigt så har jag skickat in lite material till företaget som ska hjälpa mig att slutföra testprodukterna som jag jobbar på och jag ska förbi i veckan och lämna in dom. Mycket spännande! Det tar ca 2 dagar att för dom att bli klara och det ska bli så spännande att se hur det slutgiltiga resultatet blir. Ännu mer positivt att se fram emot!



2 kommentarer: