25 sep. 2012

Fartfylld dag

Idag har jag fått en del gjort. Jag var ute en sväng på eftermiddagen för att försöka hitta en praktikplats men det är inte det lättaste. Jag ska fortsätta mitt letande i veckan tänkte jag. Jag passade på att shoppa lite när jag ändå var i farten. Dessutom åkte jag och lämnade mina produkter till företaget som ska hjälpa mig med slutresultatet. Det skulle bli färdigt innan fredag, spännande! Jag är väldigt noga med hur jag vill ha det så det ska bli kul att se om resultatet lever upp till mina förväntningar.

För övrigt så har jag pluggat hela kvällen eftersom jag har en sluttenta imorgon i en av kurserna som jag precis är färdig med. Det ska bli skönt att ha det avklarat! Nu är det snart dax att krypa ner i sängen och få lite sömn innan klockan ringer imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar