11 okt. 2012

Från budget till lyxsolarium

De har under två veckor nu, renoverat upp drop in solariet där jag brukar sola och dom öppnade solariet idag. Innan var det ett budgetsolarium men man blev brun och det var billigt att sola. Nu är det ett riktigt lyxsolarium och är helt nyrenoverat med ny luftkonditionering, nya bänkar och hela skiten. Solarierna som är av märket ergoline, är utrustade med ansiktsförstärkning och relaxdusch när man solar. 

Väldigt väldigt fint men med självklart så har det medfört att de nya ägarna har höjt priserna och det är en rejäl skillnad från innan. Innan solade jag 16 min för 40 kr och blev brun. Nu kostar 10 min 60 kr och jag tycker inte jag blev brunare än innan. Dom hade en billigare bänk som var upptagen så ska testa den nästa gång. Ägaren var iallafall väldigt trevlig men jag får se om jag fortsätter sola där. Jag ska ge det en chans och sola upp mig innan sensation och se om jag får någon färg, annars byter jag kanske till gymmets solarium.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar