10 okt. 2012

Nytt smink beställt

Det var ett tag sen jag beställde smink och kände att det var dax igen. Jag beställer mycket smink ifrån e.l.f cosmetics, och som utbildad makeupartist så tycker jag faktiskt att det mesta av deras smink är väldigt bra för att vara så billigt! Det flesta produkterna kostar mellan ca 16 - 42 kr styck och det tycker jag är otroligt billigt!

Dessutom har dom ofta kampanjer så som fri frakt, gratis gåvor, och hemliga paket om man handlar för en viss summa. Ni som inte har provat borde besöka deras hemsida. Dom har olika produkttyper så som mineralsmink, studiosmink och billigare alternativ. 

Jag beställde själv lite nya produkter som jag vill testa och dessutom gamla favoriter. Jag är lite kär i deras studio matte lip colour som jag har sett på lite reklamer på facebook och var tvungen att beställa det i två färger. Deras hemsida hittar ni HÄR.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar